تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهدا

English  English   مسئول مالی دهیاریها  مسئول مالی دهیاریها   مسئول فنی دهیاریها  مسئول فنی دهیاریها   شورای بخش  شورای بخش   معرفی ادارات و نهادهای راین  معرفی ادارات و نهادهای راین   دهیاری ها  دهیاری ها   چارت سازمانی  چارت سازمانی  
در توسعه اقتصادی راین کدامیک اهمیت بیستری دارد
: کشاورزی
: صنایع و معادن
: گردشگری
: صنایع دستی
   صفحه اصلی
   اخبار
   درباره ما
   جستجو در سایت
   گالری عکس
   شهدای منطقه راین
   سایت های مهم ››
   سرود راین












  شمسی   

               

 تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهدا

شماره خبر : 1048    انتشار : 9/6/1401    ساعت : 10:44     فرستنده مطلب : مديريت


   چهارشنبه مورخ 1401/06/02 در اولین روز از هفته دولت، مسئولان بر مزار شهدا حاضر و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند. محسنی بخشدار در این آیین گفت: شروع برنامه‌های گرامیداشت  هفته دولت در این بخش با حضور در گلزار شهدای والامقام، افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

   محسنی افزود: در این مکان مقدس جمع شدیم تا عهدی مجدد با شهدا که  استقلال، امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، ببندیم. وی اظهارداشت: شهدا بر اعمال و کردار و رفتار ما ناظرند و اگر کوتاهی در مسیری که جان خود را نثار کردند صورت گرفت، در محضر خدا و این عزیزان باید در فردای قیامت پاسخگو باشیم. بخشدار راین گفت: مسئولان باید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند و خدمت رسانی صادقانه به مردم، تبعیت پذیری از ولایت فقیه، بصیرت، اخلاص و تواضع را سرلوحه کاری خود قرار دهند. 

   وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی برای پاسداشت ایثار و فداکاری شهدا و بیان عملکرد نظام بویژه در یک سال اخیر دولت مردمی و انقلابی است.


 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


کليه حقوق اين سايت برای بخشداری راین محفوظ است

برنامه نويسی و حق تکثير اين نرم افزار متعلق به ( اصفهان هاست ) ميباشد

bakhshdarirayen.ir